قارئیں آج ہم متعہ النساء کے فضائل و مناقب بیاں کرنے جا رہے ہیں شیعہ مذہب کی کتب دیکھنے کے بعد میں رہ نہیں پایا کہ اس عظیم عمل کی تعریف میں کچھ نہ کچھ بیاں کرو
مرد کا کسی عورت سے فائدہ حاصل کرنے کے کچھ طریقے کتب میں بیاں ہوئے
متعہ نکاح یعنی دائمی نکاح
یعنی حق مہر اور گواہوں کی موجودگی میں عورت مرد کا ایک دوسرے کو میں تمھیں قبول تو مجھے قبول کیا جائے تو اس کو متعہ النکاح کہا جاتا ہے اس پر سب کا اتفاق ہے یہ نکاح ہے اس میں اولاد مرد کی طرف منسوب اور عورت جائیداد میں حصہ کی مالک ہے
دوسرا متعہ حج
حج کے دوران مزے لینے کا نام ہے بلکہ اصول کافی کے مطابق امام باقرؑ سے منقول ایک حدیث کے مطابق متعہ حج میں تقیہ کرنا بھی جائزنہیں ہے جلد ۶ صفحہ ۴۱۵
متعہ النساء
یہ عموما بولا جاتا ہے کہ عورت سے نفع حاصل کرنا بعض مقامات پر متعہ النساء متعہ النکاح کے لیے بھی بولا جاتا ہے مگر آج ہم شیعہ کے ہاں متعہ النساء کی جو رائج ہے اس کی وضاحت دیکھنے جا رہے ہیں
متعہ النساء کی بعض اچھے اور انصاف پسند شیعئ کچھ شرائط لکھتے ہیں
متعہ میں بھی حق مہر ہوتا ہے
متعہ میں عورت کی رضا ہوتی ہے
متعہ کے لیے بالغ عاقل ہونا لازم ہے
متعہ کے لیے بعض کہتے ہے ولی کی اجازت ہو
لکن شیعہ کے معتبر کتب سے معلوم ہوا کہ یہ سب شرائط بھی تقیہ شریف کی دوست ہیں
اصل میں متعہ شریف ایک ایسی عبادت ہے کہ اس کے بارے میں لکھتے لکھتے ہاتھ تھک جائیں گئے مگر فضائل کم نہ ہوںُ گئے
بلکہ امام معصوم نے فرمایا متعہ عین ایمان ہے اور متعہ کرنے والا متعی کامل مومن ہے
🎾4635 من لا یحضرہ فقیہہ جلد ۳
یاد رہے کہ اہلسنت کے کتب میں بھی متعہ کے جواز کے دلائل پر روایات موجود ہیں مگر جس متعہ کی تصویر شیعئ کتب میں ہے اہل سنت کو اس متعہ کے مقام کو حاصل کرنا ناممکن ہے
اہل سنت کے ہاں بخاری اور ترمذی وغیرہ رویت میں متعہ حرام قرار دیا گیا ہے وقتی طور پر رسول اللہ نے رخصت دی اور جنگ خیبر میں وہ رخصت بھی ختم ہو گئ متعہ حرام دائمی ہو گیا
🛑بخاری 4216
🛑ترمذی 1121
یہ حرمت متعہ والی رویت شیعہ کئ کتب میں بھی موجود ہے
🛑امام باقر سے پوچھا گیا کہ کیا بغیر گواہوں کے نکاح رسول اللہ کے زمانے میں ہوتا تھا فرمایا ہرگز نہیں ہوتا تھا
تہزیب الاحکام رویت 1131
مولی علی نے فرمایا گدھے کا گوشت اور متعہ حرام خیبر کے دن ہوگیا
🛑وسائل شیعہ عاملی رقم 26387
🛑استبصار طوسے رقم 511
امام موسی کاظم جی سرکار سے پوچھا گیا متعہ کا تو انہوں نے فرمایا متعہ شریف کو تم سے بے نیاز کر دیا گیا
🛑فروع کافی جلد۵ ۴۵۶
🛑امام باقر سے پوچھا گیا متعہ کرنا چاہیے تو کہا اپنے نفس متعہ سے نا پاک نہ کرو
بلکہ فرمایا شرط لگا کر نکاح جائز نہیں
بحارالانوار جلد ۴۰ باب متعہ صفحہ ۳۱۸
سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ متعہ عمر کے زمانے تک جاری رہا جابرابن عبداللہ و ابن مسعود و ابن عباس و معاویہ و عمروبن حریث و ابوسعید خدری وغیرہ کرتے تھے
🛑 بقول ابن حزم المحلی جلد ۹ ص ۵۱۹
جواب یہ ہے کہ ہرگز نہیں جن اصحاب تک حرمت متعہ والئ رویت نہ پہنچی تھی وہ پہلے والے حکم پر عمل پہرا تھے جس جس تک رویت پہنچتی گئ تو متعہ کا عمل بھی ترک ہوتا گیا عمر فاروق عمرو ابن حریث کا واقعہ پیش آیا تو حرام ہونے والی رویت پر سختی سے عمل کرنے کا حکم دیا اور پھر ہر صحابی تک یہ حرام ہونے والا حکم پہنچایا گیا تاکہ سب کو پتہ چل جائے
ابن عباس وغیرہ کا رجوع بھی موجود ہے دیگر اصحاب کے بارے میں یہی قول ہے
🛑ترمذی 1121
🛑 مسند عوانہ 4057
🛑 تفسیر ابن عباس النساء 24
ا
🛑۔ نوٹ
جس متعہ کا ذکر ہم کو اول زمانے میں حلال کا ملا یہ متعہ اہل سنت کے اصحاب سے منقول یہ متعہ کہاں ہے ؟؟؟؟ بغیر لگام تھا نہ یہ ایمان سمجھا گیا نہ اس کے فضائل بیان کیے نہ کنواری یا چھوٹی بچی سے کیا گیا یا مرضی کے بغیر کسی صحابی نے کیا مگر ہم اب شیعہ کے متعہ کی طرف جانے سے پہلے کچھ دیر کے لیے مان لیں کہ اگر صحابہ والا متعہ اج جائز بھی مان لیا جائے تو اس کی شرائط پر کون آج پورا ہو کر متعہ کرے
حالت جنگ میں متعہ
کنواری سے کیسی صحابی نے متعہ نہ کیا
بغیر حق مہر کے کوئی متعہ نہ کیا گی
عورت کی مرضی شامل لازم ہے
لہذا اب دیکھتے ہیں شیعہ کے متعہ فضائل
❤️ متعہ پروردگار کی سنت ہے تفسیر منہج الصادقین ملا فتح اللہ کاشانی
❤️ایک مرتبہ متعہ کرنے سے مقام امام حسن ع کا مقام مل جاتا ہے دو بار متعہ کرو تو امام حسین ع اور تین بار کرو تو علی مولی مشکل کشا کے مقام پر فائز ہو جاتا ہے
🛑تفسیر منہج الصادقین جلد ۲ ص۴۹۳
🛑للہ ثم للتاریخ موسوی ص۳۴
متعہ شریف کے فضائل میں سب سے بڑا یہ قول ہے علی ع کا مقام من کنت مولی اور موسی و ھارون کا مقام معصوم حاصل کرنا ہو تو سیدھا ایک رات کو تین بار متعہ کریں اور انفسانا وانفسکم کا مقام حاصل کریں
متعہ کے دوران صرف ہم بستری کا مزہ نہیں بلکہ چوما چٹی اور شرمگاہ چوس بھی سکتے ہیں امام معصوم ابا حسن سے پوچھا گیا تو انہوں نے کہا کہ شرم گاہ چومنا بھی جائز ہے
🛑تہزیب الاحکام 1649
تہزیب الاحکام میں باب متعہ پڑھنا کے قابل ہے
مجوسیوں نصرانی اور یہودی کے ساتھ بھی متعہ امام معصوم نے جائز قرار دیا
🛑تہزیب الآحکام 1102
امام خمینی کا زکر جب شیعہ کی تاریخ شیعئ سے نکال دیں تو سب ادھورا نظر آتا ہے تو متعہ پر بھی خمینئ کا فتوی و عمل پیش خدمت ہے
خمینی کہتے ہیں کہ
“الخمینی کا کم عمر بچی سے نکاح کے بارے میں فتویٰ شریف”
مسأله 12- نزديكى با زوجه قبل از تمام شدن نُه سال جايز نيست- نكاحش دائمى باشد يا منقطع- و اما ساير لذتها مانند لمس نمودن با شهوت و بغل گرفتن و تفخيذ او حتى در شيرخوار، اشكالى ندارد. و اگر با او قبل از نُه سالگى نزديكى كند و او را افضا ننمايد بنابر اقوى چيزى بر او نيست مگر گناه. و اگر او را افضا كند؛ به اينكه راه بول و حيض، يا راه حيض و غائط او را يكى نمايد، براى هميشه نزديكى با آن زن بر وى حرام است، ليكن در صورت دوم (كه راه حيض و غائط يكى شود) مبنى بر احتياط (واجب) است۔
ترجمہ: نو سال کی عمر سے پہلے زوجہ سے قربت جائز نہیں نکاح دائمی ہو یا منقطع لیکن تمام لذتیں جیسے شہوت کے ساتھ مس کرنے یا بغل گیر ہونے (جپھی ڈالنے) یا رانوں کے درمیان جماع کرنے میں کوئی حرج نہیں حتٰی کہ اگر وہ دودھ پیتی بچی ہو اور اگر نو سال کی عمر سے پہلے قربت کرے تو قوی امکان ہے کہ کوئی حرج نہیں اگر اس کا افضا نہ ہو جائے (یعنی شرم گاہ پھٹ جانا) اور اگر افضا کر دے یعنی شرمگاہ اس طرح پھٹ جائے کہ پیشاب اور حیض کا مقام ایک ہو جائے یا حیض اور پاخانے کا مقام ایک ہو جائے تو پھر ہمیشہ اس عورت سے قربت حرام ہے لیکن دوسری صورت میں کہ حیض و پاخانہ کا مقام ایک ہو جائے احتیاط واجب ہے۔یعنی بس سوراخ ایک نہ ہو باقی سب جائز ہے
📕تحریر الوسیلة (امام خمینی)، (فارسی)، کتاب النکاح، صفحه 258، جلد 2
📗تحریر الوسیلة (امام خمینی) ، (عربی)، کتاب النکاح، صفحه 430، جلد 3
اب غیر شیعہ حضرات اعتراضات کر رہے ہیں
1: 🍎وہ کون سا غیرت مند انسان ہے جس کو نا بالغ بچی دیکھ کر شہوت آتی ہو؟؟
2: 🍎وہ کون سے انسانی شکل میں حیوان ہیں جو چھوٹی چھوٹی بچیوں کی رانوں میں جماع کرنے کو جائز سمجھتے ہیں؟؟
3: 🍎وہ کون سے آدمی کی شکل میں شیطان ہیں جو دودھ پیتی بچی سے جماع کر کے اس کی شرم گاہ پھاڑ کر گناہ نہیں سمجھتے؟؟
4:وہ کون سے frustrated بے غیرت ہیں کہ جو بچی ابھی گودی میں ہے اس کو جپھیاں ڈال کر نفسانی خواہشات پوری کرتے ہیں؟؟
5: کیا ایسے فتوؤں پہ عمل کرنے والے مرتد بے حیاء حیوانوں سے بدتر Paedophiles نہیں ہیں؟؟
اب مؤمنین کیا کریں؟؟
متعہ چھوٹی بچی سے امام خمینئ نے کیا بھی پھر صرف فتوی کی حد تک بات نہ تھی بلکہ بسند صحیح
عن سید حسین الموسوی نجفی عن امام خمینی عن سید شیعئ صاحب عن چھوٹی بچی کی چیخیں قال متعہ خمینی
موسوی اپنے شیخ خمینی کا واقع بیاں کرتے ہیں کہُ ہم استاد شاگرد ایک شیعہ کے گھر رات رکے تو ایک چار سالہ بچی پر خمینی کی نظر پڑی تو اس بچی کے باپ سے خمینی نے کہا کہ شیعہ صاحب اگر یہ بچی آج رات مجھ سے متعہ کروا دیں تو باپ یہ سن کر بہت خوش ہوا اور بیٹی کو خمینئ کے حوالے کر دیا اور خمنی اس کو لے کر کمرہ میں چلا گیا اور موسوی کہتا ہے ساری رات بچی کے رونے کی آوازیں ہم سنتے رہے ۔۔۔۔۔
🛑للہ ثم للتاریخ ص ۳۶
شیعئ مذہب کا یہ فائدہ ہے کہ بچی سے بھی متعہ کر لو
نہ کوئی حق مہر کا مسلہ نہ وقت کا تعین نہ رضامندی اور روتی بھی رہے تو جبر سے بھی کر لو تو یہ ریپ نہیں بلکہ متعہ النساء ہے اجر و ثواب ہی ہے
کیا یہ متعہ کسی صحابی نے کیا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟❌❌❌🛑
ساری شرائط متعہ جو لکھی جاتے ہیں کتب میں خمنی کے عمل سے معلوم ہوا کہ تقیہ کی قبیل سے ہیں
اچھا بلفرض چھوٹی بچی نہ ملے تو امام معصوم باقر سے پوچھا گیا کہ ایک شخص نے اپنی بہن سے متعہ کیا 🅾️تو
امام معصوم نے کہا کوئی حد نہیں بس دوبارہ احتیاط کرے
🛑من لا یحضرہ الفقیہ جلد ۳ رقم 3640
بہن کے ساتھ بھی کوئی حد نہیں
اسطرح امام معصوم سے پوچھا گیا جھنڈے والی رنڈی کے ساتھ تو امام جعفر صادق کے پاس کچھ لوگ بیٹھے تھے تو امام جعفر نے مرید کے کان میں کہا کہ کر لو رنڈی کے ساتھ بھی
🛑وسائل شیعہ ص ۲۵۹ باب ۹
بعض شیعہ نے اپنے کتب میںُ لکھا کہ نکاح متعہ کا صیغہ ہوتا ہے وہ پڑھنا لازم ہوتا ہے اگر نہ پڑھو تو متعہ زنا بن جاتا ہے مگر امام معصوم جعفر صادق کے پاس ایک آدمی آیا کہ میں نے متعہ کیا مگر صیغہ پڑھنا بھول گیا تو کہا کوئی حد نہیں جا کر توبہ کر لو اگلے بار خیال کرنا
🛑من لا یحضرہ الفقیہ 4612
امام باقر نے کہا کہ کنواری سے متعہ کر لو مگر کسی کو پتہ نہ چلے کہ کیوں کہ پھر اس سے شادی کوئی نہیں کرے گا اس کی پاکدامنی کا خیال کرو
🛑من لا یحضرہ الفقیہ 4613
معلوم ہوا شیعہ جن کنواری کو کنواری سمجھ کے شادی کرتے ہیں وہ متعہ سے پاک دامن ہوتی ہے یہ طریق امام معصومُ کی ہے لہزا ہر شیعہ کنواری لڑکی کو کنوارا سمجھنا غلط فہمی ہے وہ پہلے سے متعہ شریف سے پاک ہو چکی ہے
امام معصوم سے کسی نے پوچھا کہ متعہ اس شرط پر کیا کہ سیل اوپن نہیں کرو گا اندر نہیں ڈالوں گا مگر کروائی کے دوران سیل اوپن ہوگی تو اب کیا کریں
امام نے کہا کوئی بات نہیں
🛑من لا یحضرہ الفقیہ 4614
متعہ کے حوالے سے کچھ اعتراضات شیعہ متعی علماء کی طرف سےکئے جاتے ہیں اسماء بنت ابوبکر وغیرہ پر اس کا جواب اگلی پوسٹ میں آئے گا آپ تمام احباب ویپ سائٹ میں موجود رد رافضیت کے آپشن ملاعظہ فرمائیں شکریہ